fbpx

Μόλις είχε μπει η άνοιξη κάπου στις αρχές Μαρτίου και τι καλύτερο από το να κάνεις ένα road trip συνδιάζοντας τη φύση και τις ομορφιές της μαζί με σκι στα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας μας.

Όσοι ασχολούνται με τα χειμερινά σπορ γνωρίζουν ότι η καλύτερη περίοδος είναι την άνοιξη λίγο πριν το κλείσιμο της σεζόν, διαβάστε και τα tips που σας δίνουμε παρακάτω.

Έτσι ξεκινήσαμε από Αθήνα παίρνοντας τα απαιραίτητα, ε και κάτι παραπάνω (το χουμε αυτό, xaxaxaxa) , τον εξοπλισμό του σκι ,  ένα cd με τις τελευταίες αλλά & αγαπημένες επιτυχίες τραγουδιών-πολύ χρήσιμο πριν από κάθε roadtrip να έχετε φτιάξει μια λίστα με τραγούδια που σας αρέσουν μιας και θα είστε μέσα στο αμάξι πολλές ώρες και επίσης σας κρατάνε ξύπνιους & ευδιάθετους σε όλη την διαδρομή …because music connects people!😊🎶

Το πλάνο ήταν σε 5 ημέρες να επισκεφτούμε 3 χιονοδρομικά κέντρα και να κάνουμε μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη.

‘Ετσι ξεκινήσαμε από ψηλά πηγαίνοντας στο αγαπημένο μας Καϊμακτσαλάν μένοντας 2 βράδια γεμάτα full σκι, πρωινό με θέα το βουνό και βραδινή βόλτα στο πανέμορφο πετρόχτιστο & γραφικό χωριουδάκι Παλιός Αγ.Αθανάσιος.

Μείναμε για τρίτη φορά στο Kaimak Inn Spa and Resort ****  το οποίο έχει πολύ καλές προσφορές κατά καιρούς και σου προσφέρει ποιότητα υπηρεσιών &  παροχών προσιτές για όλα τα βαλάντια.

Να σημειωθεί ότι σε όλα τους τα δωμάτια  διαθέτουν τζακούζι το οποίο είναι ότι πρέπει μετά από μια εξόρμηση στο βουνό.

Hotel Kaimak Inn Spa & Resort  4 ****

Κατηφορίζοντας μέσα από την πανέμορφη Έδεσσα (υπάρχει σχετικό άρθρο) φτάνουμε στην Νάουσα Ημαθίας και εκεί έχουμε κλείσει δώματιο στο υπέροχο Sfendamos Wood Village ξενοδοχείο ***  , βασικό προς ικανοποιητικό πρωινό, οικογενειακή επιχείρηση, φιλικοί άνθρωποι και πολύ κοντά στο χ.κ. 3-5 πηγάδια (ένας από τους λόγους που το επιλέξαμε).

Μείναμε σε ένα ευρύχωρο chalet με τζάκι που ήταν πολύ ωραίο. Εάν το επισκεφτείτε στην καρδιά του χειμώνα θα είστε από τους τυχερούς που θα συναντήσετε ένα λευκό τοπίο και ένα chalet καλυμένο από το χιόνι.

Sfendamos Wood Village ***

Εμείς όπως ήταν αναμενόμενο είχαμε ελάχιστο χιόνι στην αυλή και γύρω από το ξενοδοχείο, όπου δεν το έβλεπε ο ήλιος για να το λιώσει αμέσως.

Μείναμε ένα βράδυ & την επομένη επισκεφτήκαμε το χ.κ. 3-5 πηγάδια για 1η φορά και οι εντυπώσεις είναι κάπου στη μέση!

Γιάννης : το χ.κ. ήταν σούπερ, ωραίες πίστες για την κατηγορία του, ωραία θέα απο την κορυφή του βουνού, έλλειψη οργάνωσης, όχι τόσο εξειδικευμένο προσωπικό & δεν ήταν και πολύ ευγενικοί & καλοδεκτικοί.

Μαρία : δεν ήταν ωραίο το χ.κ. , το προσωπικό απαθέστατο και αγενές, έλλειψη υποδομών, καθόλου οργάνωση & υψηλές τιμές .

Εδώ να σημειωθεί ότι οι δρόμοι στην Νάουσα και στην γύρω περιοχή ήταν σε πολύ κακή κατάσταση (λακούβες, καθίζηση του δρόμου, κ.α. ) βέβαια δεν είναι κάτι που συναντάει κανείς μόνο εκεί γιατί στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου της χώρας υπάρχουν σοβαρά και επικίνδυνα προβλήματα. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή και όχι χαμηλό αμάξι όπως έχουμε εμείς! πφφ..

Την επόμενη ημέρα θέλαμε να πάμε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου που ήταν πολύ κοντά (που θα μας έφτανε τα 4 χ.κ. στην λίστα του ταξιδιού) αλλά με τον καιρό δεν μπορείς να τα βάλεις και έτσι το χ.κ. ήταν κλειστό λόγω μη επάρκειας χιονιού.

Δεν μας πτόησε το γεγονός αυτό και έτσι κατευθυνθήκαμε για το επόμενο χ.κ. που είχαμε βάλει στο πλάνο μας και αυτό φυσικά ήταν το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου το όποιο είναι και βολικό για να πας και Θεσσαλονίκη μετά! 😉

Περνώντας από Βέροια σιγά-σιγά φτάνουμε στο περίφημο βουνό που είχαμε ακούσει τόσα πολλά και ωραία σχόλια και πάμε κατευθείαν σε ένα φιλικό με άρωμα χωριού σπιτάκι που θα μας φιλοξενήσει, είναι το Αρχοντικό Αλθαία.

Archontiko Althaia

Μας περίμεναν εκεί ένα χαρούμενο ζευγάρι κάπου στα 45-50 που είχαν μετατρέψει το σπίτι τους σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και ένιωθες σαν να πήγαινες στο χωριό.

Στα συν δεν μπορούμε να παραλείψουμε ότι επειδή είχε περάσει η ώρα και φτάσαμε αργά το απόγευμα προς βράδυ μας είχαν ανάψει το τζάκι και η ατμόσφαιρα με το που μπήκαμε στο δωμάτίο ήταν τόσο ζεστή και ήρεμη που ήθελες απλά να ξαπλώσεις και να νιώσεις την αύρα και την ησυχία του χωριού καθώς ο αέρας φύσαγε γλυκά μέσα απ᾽τα παράθυρα του δωματίου ενώ παράλληλα άκουγες τα ξύλα που έκαιγαν στο τζάκι το οποίο βρίσκετε κυριολεκτικά μπροστά από το κρεβάτι.

Έτσι την επόμενη ημέρα (5η και τελευταία) ξυπνήσαμε γεμάτοι γαλήνη και μετά από το σπιτικό πρωινό της κα. Αναστασίας ήμασταν έτοιμοι για σκι στο βουνό.

Φτάνοντας στο χ.κ. συνειδητοποιήσαμε το γιατί είχαμε ακούσει τόσα πολλά καλά λόγια!

•  ευγενικοί άνθρωποι, χαμογελαστοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν.
     •  νέες επιχειρήσεις ενοικίασης με σύγχρονο εξοπλισμό.
     •  το  chalet  πολύ όμορφο και οργανωμένο με boutique του χ.κ.         (μπλουζάκια,καπέλα,.κλπ) ωραίο καφέ-εστιατόριο & καθαρό.
     •  τιμές κανονικές
     •  πανέμορφο τοπίο, άλλωστε το προδίδει και η ονομασία του χ.κ. , γεμάτο έλατα χιονισμένα, μικρά, μεγάλα με πανέμορφες πίστες ανάμεσα από τα δέντρα.

Μπορεί το χ.κ. να είναι μικρό με λίγες πίστες, αλλά οι περισσότερες για αρχάριους προς μέτριους . Plus: είναι ένα χ.κ. που σε χορταίνει φύση όταν το επισκεφτείς.

Μετά από κάμποσες ώρες σκι φεύγουμε με μια πολύ ωραία είκονα από το βουνό και όπως ήταν φυσικό η Μαρία ήθελε να φάει και τι ήθελε…………Μπουγάτσααα. (χαχαχαχαχα) !

Το Ελατοχώρι είναι πολύ κοντά από την Θεσσαλονίκη και για αυτό το είχαμε επιλέξει για τελευταίο προορισμό για σκι.

Έτσι, αλλάζουμε,ντυνόμαστε σα Θεσσαλονικείς 😉 και φύγαμε για μπουγάτσα με κρέμα!

Φτάνοντας ξεκινάμε τα 4 must που πρέπει να κάνεις στην Θεσσαλονίκη

•  1η  στάση: η μπουγάτσα του Γιάννη (άμα δεν έχεις φάει δεν ξέρεις τι    πάει να πει Μπουγάτσα )-must do

•  2η  στάση: καφές στην λεωφόρο Νίκης σε όποιο μαγάζι θέλετε όλα ωραία είναι, εμείς προτιμάμε την Pepper που έχει και πάνω όροφο και βλέπεις από ψηλά όλη την παραλιακή οδό.Μετά τον καφέ, επιβάλεται μια βόλτα στην παραλιακή και στα μαγαζιά.

•  3η στάση: Ζαχαροπλαστεία Ελενίδης (πάλι είμαστε σίγουροι ότι το ξέρετε)-όχι?? πφφφ Με 4 λέξεις το αυθεντικό τρίγωνο πανοράματος (πήραμε πακέτο για το σπίτι)

•  4η στάση: ε….δεν έχει! Γέμισμα το αμάξι με πετρέλαιο και επιστροφή για Αθήνα!

•  5η..μακάρι να μέναμε λίγο ακόμα. Η Θεσσαλονίκη φημίζεται για τις κρέπες της, καθώς και για τις περίεργες γεύσεις παγωτού της. Προτείνουμε ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε παγωτό redbull (δοκιμασμένο).

🚗🚗……………………..📍Athens!

🏡 Home μετά από κάμποσες ώρες  αργά το βράδυ!

Εν κατακλείδι μπορεί να ήταν αρκετά κουραστικό ταξίδι αλλά άξιζε γιατί:

• 1ον You Only Live Once & αν δεν τα κάνουμε τώρα που είμαστε νέοι χωρίς πολλές υποχρεώσεις τότε.. πότε?
  • 2ον μας άρεσει να βάζουμε στόχους και να τους πετυχαίνουμε.
  • 3ον ήταν μια πανέμορφη εμπειρία και γνωρίσαμε πολλά μέρη, άλλα γνώριμα & άλλα καινούργια για εμάς.

και 4ον γιατί μας αρέσει το σκι!

Συμβουλές

Tip 1 : Είσαι λάτρης του σκι και των χειμερινών σπορ προσπάθησε να πας για σκι καθημερινές που οι τιμές είναι πιο οικονομικές, δεν έχει την πολυκοσμία του σ/κ  και επίσης απολαμβάνεις τις πίστες στο έπακρο μιας και τις κατεβαίνεις σχεδόν μόνος σου!!

Tip 2 : Απέφυγε να πας στα χιονοδρομικά κέντρα την περίοδο των γιορτών και προτίμησε να πας μετά τον φερβρουάριο ή ακόμα καλύτερα την άνοιξη λίγο πριν κλείσει η σεζόν , τα τοπικά καταλύματα & τα χ.κ. κάνουν γενναίες προσφορές ή ακόμα και πακέτα. Αυτό ισχύει και για το εξωτερικό φυσικά!

Όπως είναι λογικό οι παραπάνω συμβουλές και κάθε συμβουλή που θα διαβάσετε στο blog μας είναι προσωπικά βιώματα και επιλογές που μας βοήθησαν & μας βοηθάνε να οργανώσουμε καλύτερα & οικονομικότερα τα ταξίδια μας.

Μείνετε συντονισμένοι & ακολουθήστε μας  σε Instagram & Facebook για περισσότερες ιδέες & συμβουλες!

👉 https://www.instagram.com/travellers_for_life

👉 https://www.facebook.com/travellersforlifeGr

Μέσα απο τα social μας δείχνετε την αγάπη σας και μας ενθαρρύνετε να συνεχίζουμε να ταξιδεύουμε και να σας μεταλαμπαδεύουμε τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας.

Με εκτίμηση,

Travellers for Life

Σας αρέσουν τα ταξίδια σε ονειρεμένους προορισμούς και σε προσιτές τιμές;

Κάντε εγγραφή στo newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι τις ταξιδιωτικές μας προσφορές, tips, ταξιδιωτικά νέα και πληροφορίες για προορισμούς.

Thank you for subscribing!